tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

4.1.12

baru berani

aku dah lama tak buat entry baru kan? kan? haha its because for the past weeks or should i say month, i HAVE to go trough a horrible reckless phase. kejam sangat untuk yang memaksa aku harung pengalaman macam tu. aku jatuh teruk sampai macam macam kerja gila aku buat.sampai ke tahap aku takut nak buka folder dalam lappy aku, aku takut nak tengok news feed kat fb aku, aku jadi takut sangat sangat. macam macam cara aku cuba. pelbagai jenis orang yang aku kenal. my life was a MESS ! pelajaran aku tah sepah ke mana tah. makan minum aku dah macam haram jadah dah. tidur aku tak teratur langsung. sampai ke tahap berat aku dari 52kg turun ke 44kg. and doktor had to give me these pills untuk selera,tidur and tenang. i was like WTF? am i that messed up? aku sikit lagi nak extend studies aku kat terengganu ni because of this but aku still sayang classmates aku lagi :) so aku tak nak tinggalkan mereka. they are the best :)

anyway, yesterday for the first time, aku dapat merasa balik keseronokkan keluar berdating ni. haha. yes. aku bukan jenis yang senang senang je boleh feeling feeling just because a boy took me out for lunch okay. aku ni jenis, "it has to be the right person jugak untuk feeling tu ada". Engku helped a little. even though that hes leaving Dungun  for a while, but its kinnda nice that he havent forgotten bout me. and still sweet as always, he surprised me tiba tiba muncul di depan pintu. haha. frankly speaking, dia memang sweet from the beginning pun. and last night i went out with this one cute guy :) gosh terasa macam takda pengalaman being single langsung. kami lepak sampai 4am. and thanks God that boy boleh masuk kepala dengan aku :)

but still... not to mention, malam tadi aku still terfikir and teringat kat dia kat sana tu. aku risau sangat pasal dia. malam tadi aku tertinggal phone kat rumah because gopoh sangat keluar rumah,that boy tiba tiba sampai nak pick me up kan. so sampai pukul 4am aku teringat kat phone aku. aku asyik terfikir if dia ada contact aku tak? dia ada call tak? text? what is he doing right now? aku cuba cover everything by laughing dengan orang lain. aku tahu lah that i cant keep this up forever. satu hari nanti if bukan dia datang cari aku, aku yang akan datang cari dia. God! aku harap we wont try to find each other back ! i cant face that feeling anymore. kuat sangat. well, aku kena focus kat benda lain. wish me luck readers ! :)
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment