tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

6.1.12

im starting to become like you

aku dah mula nak ambil risiko. and aku dah mula hilang perasaan yang aku asyik sibuk nak simpan sampai bila bila tu. aku agak kecewalah jugak dengan diri aku. im supposed to be the one that still standing this ex relationship. tapi ini, aku dah melalut tah ke mana tah. but good for me lah kan? daripada aku sedih tiap tiap hari. sekarang ni maybe agak tak keruan mencari but aku boleh rasa maybe tak lama lagi after this ada lah tu datang :) but kenapa lah orang lain senang dapat someone yang dia suka, aku punye lah susah nak dapat. haha dah jumpa beberapa orang tapi i dont know yet lah. tak stabil lagi :p
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment