tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

22.9.11

impian saye

lately activity berblogging aku makin slow gile kan. yeah. bkn nye aku malas nak tarik pembace tapi aku penat nak tarik attention orang. sounds like terdesak sangat je kan. buat mase ni aku busy dengan macam macam. dengan final exam UITM nye. tinggal beberape paper je lagi untuk sampai ke cuti sem. cant wait sangat sangat untuk bercuti. boleh lah aku nak spend as much time dengan faez. aku nak keep an eye on eberything that dia buat since that theres this bitch yang tak habis habis menggedik dengan dia. relationship kami dah lain dah sekarang kalau di bace balik entry aku dua tahun lapas. maybe ni lah reality sebenar realtionship kami. sebelum sebelum ni maybe hanye mimpi je lebih. if kami dapat get trough this two to three years then for sure i know that we're meant to be. faez often sangat risaukan other guys getting in between. cant deny that there are chances. but hey, even IF theres a guy in between, dia boleh ke tahan duduk terperap between us? aku and faez dah lah psycho. that guy comfirm tak kan tahan and tak boleh nak mengharapkan untuk aku tinggalkan faez cause no body boleh gantikan tempat faez. bottom line nye, IF ada that other guy, dia tetap akan jadi number dua and lama lama dia akan give up sendiri.

sejak ada orang try porak perandekan kami, buat aku terfikir. entah entah, di mate orang lain, relationship aku dengan faez ni sekadar bodoh bodoh aje kan. if not, tak kan orang suke suke je tanpe belas kasihan nak kacau kan? anyway, aku pun ada plan aku sendiri untuk relationship ni. aku nak relationship kekal sampai aku mati. silap lah untuk orang lain fikir that relationship kami ni bodoh bodoh je macam relationship dia.kami ni pun ada tujuan kami. jalan bengkang bengkok pun tapi asalkan sampai gak ke destination kami.
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment