tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

4.10.11

yang bermain waktu waktu final macam ni

setiap pagi aku bangun and the first thing that runs trough my mind is, what am i gonna cook today?haha.
baru aku paham perasaan suri rumah yang kene masak lauk yang berlainan setiap hari. lame lame macam kering lak idea aku nak masak ape. sejak beberape hari lepas, aku cume buat telur goreng je.hehe malas punye pasal. esok maybe aku nak buat nasik goreng je kot, dah ada idea pun aku still kene pikir,esok nak beli ape untuk nasi goreng ni? cili masak cukup tak,cili padi berape nak beli, bawang merah and putih ade tak dlm peti ais tu, nak taruk sayur ape dan macam macam lagi lah persoalan aku.

sejak habis paper CTU minggu lepas, aku dah start tak risau pasal paper yang lain. padahal paper afetr CTU lah paper yang lebih penting.hehe. untuk finance hari tu aku tak study mane pun tapi nasib baik aku boleh buat. tinggal paper MGT aje. ini pun aku tak bace sangat lagi. mood study dah kering dah kot. segale mood aku dah di sedut by seseorang ni. kenape lah life tak boleh nak easy aje. kenape mesti a person effects other person's life and feelings. its killing me!
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

1 comment: