tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

9.9.11

life is interesting kan sayang?

secara standardnye blogger mesti akan post something bout raye right. but raye tahun ni agak kurang best so, aku takde interest nak cakap ape ape bout raye. since that i just lost a friend. mood semua hilang. yeah, aku tahu things could be the same like before tp what the use? the damage have been done dah by both. i know that poeple kept saying to forgive and forget and time will fade the rest but thats a lie. forgive,forget and distance is the best solution.

haihhh dah nak dekat seminggu broadband aku rosak. modem nye bermasalah agaknye. nak mati kering aku hidup tanpe internet. baru aku sedar that broadband ni sgt penting untuk hidup aku haha. dua tige hari lepas aku nak buat assignment ape pun tak berjalan because broadband rosak and malas pergi ke cybercafe. besides,c.cafe kat ganu ni lain macam sikit. kalau banyak lelaki dlm tu, mesti tak berani masuk. bahaye sikit,nanti orang kate ape pulak kan. i cant deny that duduk di sini buatkan aku berjage jage. berjage jage dengan everything. dengan kawan, dengan pakaian, dengan tempat yang aku pergi, dengan sape yg aku bercakap dan macam macam lagi lah.

dua hari lepas aku rushing kene design website gune dreamweaver. perghhh, betape leceh nye. wa tabik sama student yg belajar ttg software dan hardware lah braderrr. nasib baik hasilnye tak lah buruk mane pun. aku design ala ala macam blog sikit. sejak semalam jugak aku busy merakam lakonan dengan team mate aku, nad and tasha. kami kene buat video lakonan untuk mandrin. haha. mmg kelaka. susah jugak nak berlakon depan camera yea. thanks to tasha punye camera digital cybershot, video kami turns out to be quit good and tak pecah pecah.

and aku berpindah ke rumah baru sebelum start cuti raye hari tu. rumah ni blh tahan lah jugak. rumah ni much much more similar to home. semua ada. living room ada, toilet dlm bilik, front porch, pagar and rantai mangge. mesin basuh yg ada fuzzy logic!bukan manual logic.haha! yes,i have to admit. my life is getting better after all of those things that happened. but still, i cant promise myself that the same mistake wont happen again. tadi aku ada terjumpa dengan a couple of interesting people. ada yang tegur tapi aku yang tawar hati nak senyum balik. ada yang tegur aku dengan jelingan, aku tak sempat nak jeling balik. haha so funny. ada yang tegur dengan text aku hari ni. beberape masalah timbul lagi. jangan anggap aku nak bg masalah lagi kat kau. niat sebenar aku keluar pun pasal tak nak kau merasekan aku ni menyusahkan. jangan risau pasal tu, aku akan handle sendiri.
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment