tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

14.5.11

ragbi. bkn rugby.

sejak mule bercuti nih, aku makin kurang menulis dlm blog aku ni. bkn malas, tp takde mase. padahal aku baru hari ni start bekerje. aku asyik merayap je keje. byk cerite sebenarnye aku nak post kan ni like, dua tiga hari lepas aku dah start menge-cat bilik aku. yup. aku cat colour kuning. aku bakal merealisasikan bilik idaman aku spt dlm post aku yg sblm ni iaitu perancangan bilik . ada lah jugak gmbr gmbr semase menge-cat tu. dah siap dah pun skang ni kan. tinggal nak beli wardrobe kat IKEA je. teehehe. seronok la sial.

anyway,hari ni baru start bekerje kat hotel equatorial bangi bahagian banquet. ni bkn first time pun kerje kat situ. aku dah start kerje part time kat situ dari form4 lagi. memandangkan namenye pun part time, so jadual aku bekerje kat situ pun mcm biskut lah kan. utk first day after a year over dah tak bekerje, agak suck lah jugak. because kene set up ball room tu. aku ingatkan masuk keje kene serve terus kat lunch tu. haihhh. panas woooo. dah la takde mknan free -_- bayangkan lah ball room yg bsr tu tp tak pasang air cond. hanya pekerje BQT EQ shj yg tahu. byk lemak aku terkorban hari ni krn cuaca.haha. no way lah kan. utk post ni, aku tak dpt nak masuk gmbr about bedroom aku tu because aku ngah online kat cybercafe pulak.

&&OH!! aku terlupe. that jumaat last week jugak aku ada pergi holiday ke pulau rawa johor. mmg mcm mcm aku nak review pasal pulau ni. bkn something yg buruk pun. ofcourse lah lawa kan. bile aku ada mase nak download gmbr kat rumah aku nnt, aku buat lah okay. so utk entry ni, aku hny blh letak kan gmbr aku menggayakan baju koko RUGBY aku or as UITM panggil it as RAGBI. bumiputra bebenor.

bapak lahh tak ganas.





please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment