tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

5.5.11

cuti panjang semester dua yg tak berape nak panjang

lately rase serabut sgt gara gara cuti ni lah. time cuti lah aku takde duit. time cuti ni lah aku kene cari rumah sewa kat dungun tu. time cuti ni jugak aku nak deco bilik aku. &&time cuti ni lah jugak faez kerje. mcm ******!! sakit hati sgt sgt. aku tak nak la arrogant sgt but i usually get what i want. maksud aku bkn la kebendaan tu. but like if hari ni aku nak mkn meatball kat IKEA or hari ni aku rancang utk spend time dgn faez all day. perkara yg mcm tu lah. sejak cuti ni start,life aku jugak starts to suck. this week kami pergi ke IKEA dua kali but dua dua hari tu jugak tak dpt mkn meatball. utk hari yg pertama tu, aku blame faez. because dia tak habis habis mrh aku. aku paling tak suke,no,paling benci bile laki yg bkn bapak aku mrh aku. guys yg mcm tu have no right utk mrh aku hny krn benda yg kecik. sumpah,aku nak bitch slap+tumbuk muke faez mase dia pukul tgn aku gune catalog IKEA tu. pikir that time tu kami kat showroom je.kalau kat parking,mmg patah la hidung kau faez. kesah ape aku kau ada abang ke bla bla bla. i dont need an abang, i am the abang plus big sisterHAHA. gelak tu gelak jugak tp sumpah sial, aku mcm nak mengamuk&tinggalkan je kau kat situ. tp realitynye time tu aku hny mampu cubit lengan kau sekuat hati aku.i hope it hurts!grrrrr

oh ya,mlm td lepak dgn faez&kwn kwn dia. mase tgh tgh lepak tu,abg dia ada with his new gf but kat table lain. and thats all it takes to ruin my mood for the whole night. mmg la its none of my bsnss. but aku sampai sekarang la benci sgt sgt kat org yg similar to ex tak gune aku && betine bajet baik plus tak bersalah hence punca aku meroyan sekejap. his new gf is kindda exactly like that betine. bottom line nye lah, aku tak suke betine that menjatuhkan org lain sesuke hati dia. aku harap sgt one day nnt, betine mcm tu akan terkene balik and biar dia meroyan lame lame sampai everything that dia buat pun tak menjadi. hah!baru kau tahu mcm ne rasenye nanti kan. haihh,geram jugak dgn org villain  mcm ni because selalunye dia yg buat taik tp karma mcm lambat sampai kat dia. tp kat org yg normal pulak asyik terkene je.
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment