tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

28.9.10

this is my comment and reaction to you heid a.k.a son of a slut.

kantoi sgt yg kau ade stalk aku. haha. aku harap sgt kau bace post ni and aku nak sgt kau terase sampai ke jubor after bace post aku yg lepas. :DD yes,aku mmg setan sikit. maybe bg kau,aku ni setan sgt la kot cause kau kene kutuk teruk dgn aku.haha. kau tu lg setan. sedar lah diri kau yg bodoh tu. aku rase lg better kalau kau hilang kan diri jelah. pergi jela sorok dlm mane mane gue kat around borneo. trust me,the world would be a better place without you.

kau asyik kate konon nye aku asyik kacau kau. itu lah kau,bodoh sgt. nasib baik aku tak bodoh mcm kau. kau pikir aku nak biar je kau hidup aman? bile aku dpt peluang utk nak kene kan kau,trust me,aku gune peluang tu sampai kau lunyai. i'll never forget how you destroyed me. eventhough dah setahun lebih past by.but aku still sakit hati. aku pantang kene tipu. lg lg dgn laki bodoh mcm kau. belajar tak pandai,tapi menipu pandai pulak. apesal bodoh sgt kau ni.

kau kate dlm blog kau pasal nak ludah lah ape lah. kau tu mmg lemah plus penakut,pasal tu la kau berani ludah je. i in the other hand,will beat the crap out of you. ingat la k. lemak lemak kat perut kau tu tak de gune nye cause aku dah biase sgt dgn perangai penakut kau tu.

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment