tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

15.8.10

serves you fucking damn right

hello there. yes sekarang ni baru je lepas waktu imsak. and yes aku baru lepas habis melantak bekalan untuk sehari yg bakal mendtg. aku dah janji kat diri aku yg lepas aku habis taip blog ni i'd go straight back to sleep. yg membuat aku excited sgt nk berblogging pd pg pg bute ni is because aku baru shj terjumpe fb ex tak gune aku sekor ni. bkn main dulu kala die bermegah pasal gf baru die yg BAIK,ALIM,SOPAN dan yg juga merampas ex aku ni. but aku bersyukur gak die rampas dri aku cause kalau tak, merana lah aku dgn laki tak gune ni. anyway, dah lame pulak tak dgr kabar berite pasal mamat ni and dan dan pulak terjumpe fb son of a bitch tu. aku pun buka lah. hahahahaha! geli nak mampos aku bace status die. jiwang! tak ubah sedikit pun mamat ni. still dlm dunie pathetic die. dah masuk kolej pun tak matang matang lg ke pakcik? eventhough just kolej komuniti but still ade potensi utk expose sikit dgn bende lain but mamat ni still tak berkembang mane pun. aku dah jauh jauh jauh jauh meninggalkan kau lah or pendek cerite kau yg dah jauh ketinggalan. kesian kat kau gemok. dah la still gemok. still bodoh. && still tak habis habis mengayat ppuan dgn ayat jiwang karat nak reput kau tu. haha.

anyway lah,back to the main reason aku nak taip blog ni. mamat ni dah break dah pun dgn gf BAIK,ALIM,SOPAN die tu, HAH! ambik kau son of a bitch!hahah. puas ati aku lepas nnmpk petande bout berite ni kat fb kau. nak bertunang lah kawen lah ape lah. aku rasekan,ppuan tu terlampau 'ALIM' sgt utk kau. pasal tu lah tak blh tahan lame. hahah. pasal kau tu setan! laki penipu mcm kau tak blh nk stay lame lame dgn ppuan.hakikat karma ni simple je, what goes around comes around. kau tipu su, kau tipu aku then kau tipu surianto endon kau tu. last last tak kemane pun korang. tp kau break dgn ppuan hitam tu pun bkn nye effect sgt life kau kan. laki tak gune mcm kau mane hargai ppuan pun. ppuan dtg & balik pun kau tak rase ape pun kan. intai intai fb kau tu pun nmpk mcm dah ade gf baru pun. cepat nye. betape tak berhargenye ppuan utk kau. tah tah adik ppuan jambu kau tu kalau kene jual puki pun kau tak rase ape pun. dah maruah adik ppuan org lain pun kau tak amek kesah. adik adik ppuan dgn mak kau pun same jelah hargenye kan? mmg ibarat mcm tu pun bg aku. kurang ajar mcm ne pun this sounds like but its the fucking reality dude!

aku pun sebulan melanguk mcm sial before aku kenal bf aku yg latest ni. ececeh,latest konon. mcm lepas ni ade keluaran yg terbaru pulak.haha. tak kan ade keluaran lg dah lepas ni kot.hehe. theres no way aku blh dpt bf yg more sexier than faez. im greatfullllll. kami dah pun setahun bertogether gether dah pun. hehe time fly so so damn fast when im with u syg. u are way better than that fat gigolo. thank God i found you :)
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

2 comments:

  1. wahaha suka kau en? derr aku minx emel kau, bkn blog -__-" dush

    ReplyDelete
  2. u ! ingtkan ex u tu jgn babitkan i . die dh lame hidup ke haa ? i yg xde kne mengene knp disebut2 name . haha . bastard tol !

    ReplyDelete