tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

10.10.10

setelah 4 bulan di dungun

akhir nye dah nak dekat dgn my first final exam. mcm tah pape je struggle buat test test before ni. mcm mcm jln alternatif aku gune utk score.muahahaha. harap dpt tambah lah byk markah utk final ni eventhough tak berkat. pedulik ape aku. last night, aku ade jugak terpakse buat tutor math. senang, tp calculator canggih aku yg membuatkan pencarian jawapan aku bertambah susah. maybe because calculator tu canggih sgt kot utk math cikai cikai uitm ni. maybe kan? -.- subject account pulak, aku merancang nak catch up time study week akn dtg ni. td mase class acc, ade la jugak dpt masuk dlm otak aku. cikgu tu tak membantu sgt pun. tp tak pe,she tried her best. hehe. dah aku je mmg tak minat account. subject CTU pulak dah berakhir class nyerr.tak de lah org org jd mangse sarkastik ustazah tu lg.. actually aku pun ponteng class terakhir tu.ingatkan ade lg mggu dpn :DD BEL pulak,mmg lah kacang. tak payh nak komplen pun. management pulak in the other hand.. mcm pantat! aku tak phm and aku tak nak phm.

anyway,khamis ni aku balik kajang.huhh finally dpt balik gak. mcm mcm aku nak buat kot.hee

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

1 comment:

  1. explore blog the last disaster n jumpe blog u..spent some time to read ur entry hehe. bdw gud luck foe evrything ok!

    ReplyDelete