tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

4.6.10

im 18 already

secare rasminye aku sudah bukan bwh umur lg.haha. rase biase je kot. tahun ni mmg menarik sikit la kan. dpt bf yg bergune. sekarang pun dah tahu sape kwn&sape lwn. dpt try bende bende yg aku tak fikir aku kan buat :DD

friday night kelmarin aku ade keluar ke sunway,ladies night punye pasal, bersame pejah dgn tomyam. haha. once in a life time punye pengalaman. seronok nk mampos. aku sgt berpuas hati.tak payah cube lg pun tak pe.

bout my bday present,faez je yg bermurah hati :) besok die nk bwk dtg cake ke rumah aku ni. hehe. thanks syg. u byk membazir kat i.hehehe. i loooove u so much ngek!
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment