tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

8.6.10

updating for those loosersss yg sebok membace.

well,baru shj pulang dari Laguna Redang Resort. semmgnye lawa sungguh.hahaha. sgt berpuas hati menyumbat perut aku dgn mknan yg menggemoookkan. tak pe. aku tau aku mmg tak perfect dari awl pun,so tak kesah lah kan. damn hot kat sane. agak tan skit kulet aku sekarang nih. berminyak sungguh kot. tak pe.again.aku tak perfect pun.

aku arive kat rumah pukul12mlm td.akn faez terus amek dari rumah straight ke no where :P then around 4am aku kne tggu dlm kete sekejap krn faez msuk rumah die sekejap. punye lah cuuuak sial tgu pg pg bute sorang sorang.&& dlm kete tu sounds sooo quiet.veryyy quiet. then aku terdgr bunyik sikit. yg tak berape obvious sgt tp ofcourse lah aku perasan cause aku tgh cuak mase tu. aku keep thinking that tu bunyik leather seat kat belakang tu jerr,maybe die renggang or something right?aku try pikir logik la. then a few seconds later lah kan. ade pulak kat seat belakang tuuu...bunyik org meng-ekhem.. start cam tu mmg aku dah tak pikir logik sudah. aku gopoh gapah nye bkak pintu then lompat kuar kete!hahaha.takde lah lompat mane pun. but still la sejauh yg mungkin dri kete tuh. sial sungguh.

aku sanggup duk kat luar lah weyy. blh plak time tu faez lmbt pulak. bongok! kau biar aku terkenceng mcm tu je kan. hahaha. tak puas hati btl lah.knp nenek tu kacau aku,bkn faez.ceh. faez tuh tuan rumah kot :DD akan tetapi,tidak mengape. maybe pengalaman tu mengajar aku untuk len kali bg salam je trus kalau ade bende (ekhemm) kat aku kan?hohoho.

anyway,aku still tak phm knp cousin faez tu mcm tu. aku tak de ken mengene pun.tak pasal pasal nnt name aku yg busuk. UNTOOONG la kan kpd yg menbusukkan. get a life lah syg. sudah lah aku penah kne kutuk,then name aku jugak terselit selit skali kan berkenaan hal tu. sume tindak tanduk faez tu ats keputusan die sndri pun. aku tak suruh pape pun kan. mmg lah aku mcm mengelak. kne lah phm. korang rase bf cousin die tu suke sgt kat faez tu? tak jelous? lg lg kalau die tau 'the past' tu kan. sumpah aku saket ati.so what? slh aku lah nk mengelak? knp lah cousin die still tak phm knp. if i were her,aku dah sedar sbb nye dri awl dah&&malu kot. hishhh. geram la sial.
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment