tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

29.5.10

i feel like crying.

so so so badly. wish theres someone could make me feel better. tp tak de lah kan rase nye. beruntunglah kpd yg menyakitikan. dpt lah aku merakam kan rase yg sgt sgt down ni in this fucking blog kan?!! &&dpt lah kauorang semua membace ni kan?!! dpt lah kauorang semua bergelak ketawe kemenangan. its okay. aku dah biase dah dgn bende bende pukimak ni. life aku mmg dah cukup dgn kekurangan pun. byk pulak tu. kauorang semua perfect sgt. so kalau orang lain mcm ni pun takde hal. aku ni mmg byk buat silap lah! silap pilih org,silap pilih mase,silap ckp,&&&&yg paling akumenyesal,silap tekan link kat fucking facebook! tulah aku.curious sgt. &&look what happen lah. bertambah tak puas hati. beruntung sgt aku hari ni kan.
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment