tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

14.5.09

aku tak taw cam ne nk explain.setiap kali aku pkir pasal nie,aku nangis.yea,aku btl btl nangis.aku taw aku dikongkong.aku taw,aku bkn bini die pun.tp die asyik ckp yg ppuan sosial tak de laki nk wat bini.aku nie sosial ke?sosial tuh mcm bohsia taw tak.aku nie bohsia ke masalah nye?aku dah ckup tension pasal nie dri awl lg.pastu blh plak die mencarut carut lg kat aku.maybe die ingat aku akn mrh or tengking die psl tuh.tp die tak ingat yg aku nie ppuan,ppuan mane ati die tak sedeh. mmg aku nk tggalkan die ble aku bce bnde merapu rapu die mencarut tuh tp tah lahh.

maybe btl,yg ppuan mmg snang kne pancing and tipu.kadang kadang aku menyesal aku nie ppuan.knp ar aku tak jd pengkid awl awl.aku sedeh sgt.aku nk nangis pun dah tak larat.esk exam lah plak.maybe ble aku dah ketagih dadah and oeverdose jatuh saket bru die taw dlm mane aku tension kne kongkong.aku akn cune wat.mane ar taw menjd..

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment