tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

29.5.09

iya,iya,betul

ade ustaz dlu kate name aku 'Shila' makne nye boros.yeah betul.mane mane laki yg perasan die bahagie sgt kapel dgn aku,heh pastikan anda adalah seorg yg berjaya,berwawasan,berarah tujuan&waris kpd harta pusaka famili.andai kate anda hny sekadar janji keling di tepi tangge aku gerentikan aku akn dump kaw sblm masuk tahun yg pertame:DD actually,aku tak perlukan jantan pun.duet blh dicari.mase depan aku terbentang luas lg.aku blh sare dri aku tp benci kalu aku yg kne sare laki.tak taw malu ape?aku ni seorg yg bebas.sepatutnye lahh. aku mmg tak kesah aku pakai ape asal ok bg aku.aku tetap ade had aku.tlg jgn sebok dgn hal aku kalu aku ni bkn kaw pny!


aku paling menyampah kalu laki ckp ttg dri aku.dont act like you've know me your whole life.retards! kalu diri tuh dah byk kali rosakan ank dara org tak payah nk cube nasehat kan org len.lg wat org len sesat cm kaw adelah kot.aku taw aku ni sape&ape yg aku nk.tak payah nk tlg bg taw kat aku.aku taw aku ni tak lawa mane pun.so tak payah nk bodek aku lah bodoh.


aku mmg tak pecaye kat laki.janji sume nk manes aje.tp tak de akal.mmg byk lah jenis cam tuh skang.haih,jgn pkir ppuan snang kne tipu lah dayus.ppuan lg pandai dri laki lahh.atleast aku pandai lah kot.kpd mane mane laki yg pnah cte keling dgn aku.haha,jgn ingat aku tak taw k.aku simpan jerr.tgu jelah.kang aku plak cte keling blik kat kaw.padan mke.betape hine nye leki yg ske menyusahkan org.mintak duet gf lah,duet mak lah.pastu g tipu gf lah.g meronggeng tah ke mane tah.apsal lah bodoh sgt laki cm tuh.bek potong btang tuh jd bapok lah lg bgus.mekbapak tak penah aja tuh.
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment