tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

30.6.12

skim cepat kayap.sumpah aku dah kaya -.-

skim capat kayap ni makin berleluasa pulak at fb aku lately ni. diaorg bukan dok tag gambar account bank diaorg. konon konon nya dalam bank dah ada berpuluh ribu ah bagai. personally, i think setakat bukti yg mcm tu, memang tak boleh pakai or parcaya because aku pun boleh tipu orang to convince melabur dlm skim cepat kayap tu just by showing my money in my account. memang ah duit aku nampak beribu dalam tu tapi tak bermakna duit tu hasil dari skim cepat kayap tu. faham tak maksud aku? orang nak kencing tu senang je and lagi bangang when nak tipu orang lain pun senang jugak. kasihannnn.

gambar dibawah ni contoh yg aku sediakan sendiri nak membuktikan bahawasenya gambar gambar bank account yang di tag di dalam fb tu tak boleh dipercayai because gambar di bawah ni ialah sedikit snapshot dari account bank aku sendiri. still tak membuktikan aku dapat duit dari skim cepat kayap tu betul???? haha!

so bottom line nya, kepada bumiputra di luar sana, jangan cepat percaya dengan sekadar gambar bodo bodo mcm ni je okay. kena selidik and buat analysis sendiri tentang business berkenaan baru lah selamat!


please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment