tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

26.6.12

why so serious haha


okay agak stupid of me buat macam ni but kat mana lagi aku nak menepek... it has been weeks since he called me. it was before my 20th birthday. he didnt even wished for it. he was the last person that i expected to.. but he is still the first person that i wanted to be by my side. tak banyak pun yang aku harapkan. pathetic nya aku cause still sedih sampai sekarang. it has been 6 months. orang ada kata, after 3weeks tu nanti jumpa ah yang baru. the fuck,mana ada sial. tipu belaka itu semua. dah 6 bulan hati aku kosong je. aku ada try untuk cari baru tapi i guess hati aku tak terbuka lagi agak nya. everything tak menjadi satu habuk pun. malah, jadi gaduh teruk lagi ada ah dengan mamat tu. seriously hati aku tak boleh terima orang baru lagi setakat ni.kesian mamat tu kena maki bagai dengan aku. kat dalam blog ni jelah aku berani mengaku that aku besalah gila kat mamat tu. because aku marah kan kat faez,aku lepaskan semua kat mamat tu. maybe betul teori orang before this that aku ni mmg berdarah melaka plus johor cause aku pakai hamun sesuka hati aku je.

anyway,berbalik kat topic asal post ni, aku tak tahu knp hari ni aku terfikir nak bukak balik myspace aku but bila aku nak view profile aku,terview lak profile faez. rupanya the last time aku log in kat myspace is melalui profile dia. as you guys can see in the pic above, his last status in his page is that he misses me. ada ah gak rasa nak menitis air mata mahal aku ni but kena ah tahan cause aku kat rumah sewa ni haha.

aku rindu gila kat kami yang dulu but nak buat macam mana kan.aku tak nak ganggu life baru dia,so aku hanya mampu post comment yang dia probably tak kan baca pun sampai bila bila. biar lah kannnn. so setakat ni je kot cerita kesian aku ni. yang membaca ni tak usah ler nak judge bersungguh sangat okay. you'll never know how i feel selagi belum jatuh longkang lagi.


please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment