tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

25.11.11

start a new way of life

habis sudah minggu pertama semester 4 ni. another 13 weeks to go. haha. sekejap je tu kan. baru satu minggu pun aku dah pening kepale. kene buat appointment dengan 4 different lecturers. hantar surat ke HEA lagi. ini pun dah cukup kurang sikit pening aku dengan tibe tibenye aku boleh lepas pulak register course yang tersekat tu. tinggal nak HEA approvekan surat yg lengkap dgn tanda tangan lecturers je. aku jangkakan semua kejadah ni siap hari selasa. bila dah dapat daftar subjek semua aku rase lega sikit. boleh lah aku masuk ke kelas macam biase.hehe.

and aku telah war warkan bahawenye aku nak beli kasut oxford kan? well, orang tu baru text and kabonye, kasut tu outof stock.huaaaa maybe ni cara Tuhan nak tunjuk that Dia tak bagi beli kasut lagi kot. or maybe nanti aku akan ditemukan dengan kasut yang lagi comel and murah dari yg sebelum ni?haha maybe. takpe. takde kasut pun tak matinye aku :)
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment