tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

27.11.11

cermin aku

dah pukul3 pagi sudah tapi aku tak tidur lagi. walaupun esok kelas pukul8pagi. thanks lah kepada yang langsung tak bertimbang rase tu. menghancurkan hidup aku tanpa sikit usehe pun. sampai aku hampir hilang akal sikit. dengan bertambahnye beban pelajaran semester ni. aku cube jugak untuk buat macam normal depan orang sekeliling. aku tak nak nampak macam perempuan yang lemah bodoh untuk lelaki dan perempuan dajal yang hanya tahu nak menjatuhkan orang lain. aku tekad semester ni untuk lebih kuat. langsung tak berbaloi untuk aku perbodohkan diri aku untuk manusia manusia yang jahanam tu.

aku tekad untuk lebih mendekatkan diri aku pade Tuhan Yang Esa. seboleh bolehnye aku nak lari dari segale manusia jahanam ni. merosakkan aku! langsung tak membantu aku! kau sedar tak kau ni menjatuhkan aku? dalam situasi macam ni baru lah aku sedar yang hanya Tuhan shj boleh membantu aku. hanya Tuhan shj yang boleh menyedapkan hati aku. menenangkan hati aku. membantu aku push diri untuk selesaikan masalah aku. manusia manusia jahanam ni semua langsung tak boleh pakai! hanya tahu nak mempergunekan aku je. jika manusia manusia ni bukan jodoh yang baik untuk hidup aku then aku rela hidup forever alone. lebih baik macam tu dan insyaallah ditemani Tuhan daripada setan setan tu.

aku rasa esok aku nak mulakan satu hidup yang baru. aku akan cuba buang yang lama dan berkarat dan gantikan dengan yang lebih baik. sudah penat aku teresak esak setiap malam terkenangkan manusia yang langsung tak mempedulikan aku. maybe dengan fresh start ni, aku dapat kuatkan hati aku untuk menolak emosi yang terang terang hanye membuang mase aku. insyaallah..
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment