tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

5.8.11

doucebag mengamuk di fb saye.hahah. LMAO

ada budak ni butthurt bila aku comment kat status dia. status dia ni berbunyik maki makian kat bapok or something yg sewaktu dgnnye lah. dalam status dia yg sedap sedap maki tu dia ada tulis 'so sad i look them'. aku pun dgn rase kesian kat tuan empunye status tu pun, post lah comment berbunyik mcm ni 'i feel so sad looking at them'. then mamat ni marah aku,katenye aku ada problem dgn dia.haha. yeah actually,aku tak suke doucebag mcm kau.itu lah ceritenye. dia tah knp offended giler bab* IM mcm mcm. aku cakap kat dia senang je, 'knp kau nak marah marah ni. i'm just helping a malay student that got left behind.haha' pastu mamat ni comment mengarut ngarut kat profile album aku. tak terase pun pasal comment dia tu sekadar comment mambabi bute je. sekarang aku boleh cakap that i feel so sad looking at him.muahahaha.
*dia dah delete aku dari friends btw. orang buatkan correction pun kene marahkan? :D

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment