tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

12.7.11

a bunch of many reasons aku akan serta merta tutup blog orang

  1. aku tengah tengah blog walking then tetibe tah dtg dari mane nye lagu lagu yg jiwang berkumandang di laptop aku ni. dah name nye pun blog walking kan,mesti la tengah buka blog orang yg berlainan byk byk. so mmg rase mcm nak tumbuk screen laptop aku biar berlubang atau mematah dua laptop aku hingga menjadi iPad plus keyboard. baru shj terjadi tadi, dah la aku tengah pasang movie, lagu lagu ni pulak muncul. habis pecah pecah bunyi yg keluar dari speaker. woooooo mmg potong la mood blog walking.
  2. laptop aku ni dah la sarat dgn mcm mcm, dgn broadbandnye lembap, laptop pun dah start lembap then di lembapkan lagi dgn membuke blog blog yg berat melebihi 60kg. haishhh kalau keadaan mcm ni aku terpakse menangguh hasrat aku utk tgk blog tu dgn lanjut lagi.
  3. advertisement yg byk nak mampos sampai aku pun tak tahu yg mane entrynye yg mane advertisement. 
  4. gambar gambar yg gedabak gedabak. sedang sedang sudah la kan. tak perlu lah nak upload yg bosau bosau(melake slang). viewer reti reti lah sendiri nak click kat gambar tu kalau nak tgk up close. kasihani lah orang orang mcm saye ni yg hanye punyai broadband yg dah over limit :p

aku tak kisah sgt pasal ape yg dimerepekkan kat entry tu cause aku pun kadang kadang tulis tah pape gak. tapi pemandangan dan bunyik bunyik lah jadi batu panghalang.haha. hope this helps lah utk yg membace entry ni :)

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

1 comment: