tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

25.6.11

sayangi lah haiwan

aku suke sgt kat haiwan. terutame kucing. comel sgt makhluk ni.hehe. currently ada 7 kitten kat rumah aku skang ni. semuanye aku sayang. semuanye comel comel bg aku. walaupun kebanyakkannye colour yg same ia itu belang belang coklat.haha. tak pe. standard lah utk domestic cat kan. anyway,baru je td aku terjumpe video yg memaparkan animal abuse dilakukan kat seekor anjing yg comel sgt sgt. kurang ajar punye cine kan? tgk lah. aku tak sanggup nak tgk sampai habis.owner anjing comel tu kononnye nak ajar anjing tu berdiri. perlu ke abuse mcm tu? tgk lah dlm entry dari blogserius animal abuse.



kesemuanye gambar kucing kucing aku :)

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment