tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

24.6.11

bosan ya amat hujung minggu kat dungun ni. lebih menyedihkan is that aku blh balik ke selangor another 3 minggu lg.haihhh. bosan la sial. hari ni aku sanggup bangun tido pukul12 tgh hari because aku tahu that tak kan ada pape pun yg aku blh buat kalau bangun awal.haha. after dah bangun tido tu aku ingat kan nak g UITM utk derma darah tp kononnye dah tutup dah pulak booth tu. takde kerje punye pasal. last last aku decide nak pergi mcd lah utk seludup coke byk byk. ahahaha. kesian lah kat kami yg byk duit ni tp still ada keinginan nak minum mewah :) hari aku dpt pakai baju baru yg dibeli kat pasar malam semlm :p ps saye tak shopping kat tempat mewah mewah yea. kami lepak lame lah jugak kat situ because takde kerje sgt kan. mcd dungun tak best langsung btw. since that its the ONLY mcd kat situ. so tempat tu bising nak mampus dgn family yg belambak juga anak yg belambak bermain main kat gelongsor tu. tp nak buat mcm ne kan,tak kan kami nak pergi mcd yg kat paka tu.30mins away drpd dungun. terengganu ni besar sgt lah beb.

but dungun ni takde lah semua nye teruk and tak best. the one thing yg aku suke bout dungun pd sem ni is the fresh air yg aku dpt hirup mase otw ke class pagi. fresh sgt probably because main roadnye btl btl sebelah dgn laut. deep sea yeh.bkn laut yg blh mandi suke suke tu. laut ni kalau celup kaki kang mati pulak.haha. aku ada beberape gmbr membawa motor ke class. korang blh nmpk lah sikit pemandangan yg org org selangor jarang nmpak.



mcd dungun -.-


please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment