tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

13.2.11

perempuan mmg suke buat cerite yg tak benarkan? wahai bitch yg tgh bace entry ni.

thanks la pasal cerite gebang yg awk gembar gemburkan tu telah menggangu tidur sy pd mlm ni
melalui panggilan dari faez. yg mamat tu pulak bantai freak out mcm ppuan pulak.chill sudah.esk aku ade quiz CTU kot. kalau aku hilang sikit dri memory aku membace CTU td sape nk jwb haa? tak pasal pasal aku hilang markah pasal cerite dongeng rekaan awk semua. awk sekadar nak lepas zaman sekolah tp sy kene struggle sbg seorg mahasiswa,blh tahan susah tahu tak?jgn la ganggu rumahtangge/hidup org okay. hang tak suke kan kalau rumahtangge hang kene kacaukan?nak jugak hang protect bf hang kan? mcm tu lah keadaan aku skang ni.

DAH,DAH,DAH PI BALIK RUMAH BACE BUKU!






baru aku btl btl tahu sape kwn sape lwn.
there're no such thing as friends but only enemies jerrrrr

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment