tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

7.1.11

aktiviti aktiviti yg aku suke :)

aku suke memakai make up. bkn krn utk nmpk cantik cause aku tahu aku tak camtik pun. aku suke memakai make up cause ia ibarat melukis. mcm seni lah kate kan. aku suke bila eye lash aku jd lentik slps gune eyelash curler. aku suke bila eyelash aku pjg slps gune mascara. aku suke bila kulit muke aku nmpk rata&sekata slps gune compact powder. aku suke kening aku nmpk kemas slps aku lukiskan gune eyebrow liner. aku suke bila lips aku bertukar mnjd colour soft pink or pale peach bila aku sapukan lip stick mac or lipstick revlon aku :)

bosan punye pasal.

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment