tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

24.6.10

24hours till bertolak ke Dungun :,(

feels like tak cukup puas bercuti lah pulak. seriously lah tak ready lg nak pergi sane. kesian kat Faez. kesian kat aku. harap harap la aku dpt byk kwn baru yg bergune disane kan. kalau tak,mmg seksaaaaaaa. im pretttay sure kalau mcm mane pun aku still will miss Faez like pukimak la kat sane. now,sementare mase still ade,aku try la jmp Faez sebyk&selame mane yg aku mampu. honestly aku tak sanggup to even jumpe die pun. semue ni rase sgt sgt salah bg aku. every time aku tgk muke die pun mcm nak bertakung je mate aku ni,hingus mcm nk meleleh jee.
aku tak sanggup
aku tak sanggup
aku tak sanggup!

td semase aku tgh menunggu die kat dpn rumah die. sampai 5minit lah jugak menunggu.then nmpk lah kelibat die keluar dari gate rumah die melalui cermin kerete myvi murah bapak aku tuu. itu pun dah bertakung dah mate aku! terpakse lah aku buat buat mcm aku okay je dgn semue taik ni. aku tak boleh menafikan that aku rase mcm nk nanges meraung raung je sampai pg esok. tp kne la control macho aku. aku harap sgt Faez blh get through 3bulan yg akn dtg ni without aku kat sebelah die. if die tak blh or breaks down,sumpah aku tau aku ni punce.

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment