tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

28.6.10

2010625158

hello hello hello haha. Dah berhari hari pulak kan aku tak update blog ni. Btw,aku kat dungun ganu right now. Yup. Sudah mule berorentasi.this is our third day actually.and lg tige hari je lg. Agak torture la jugak. Uitm,biase lah.ikut kualiti kerajaan kan. Same mcm klinik kerajaan gak,lembap sungguh. Takde la bagus mane pun. Aku nk msuk taylors! Jelous sgt ble aneep text that die and nik and lan msuk sane end of july ni. Untung la korang. Aku dpt masuk sekolah murah je kan. Lupe plak nk ckp. Aku dpt update blog ni pun cause jmp wifi kat masjid ni.haha. Tgh dgr ceramah ni actually.

Aku tak tau knp but aku tak homesick pun eventhough orentasi ni kteorg kne torture gle babi. But ade rase rindu and kesian dgn kucen and kitten aku kt umah nun jauh di sane. Ade la jugak kebaikan aku dpt kt sni,papa aku actually consider nk bg kete.haha. Althought tak dpt jmp domokun aku for beberape weeks but it is all worth it lah. Atleast bile aku balik nnt aku btl btl tau yg aku mmg miss him.so mmg ade brightside nye lah. Tgu kat situ dgn penuh sbar ok faez syg.
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment