tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

8.1.10

cant sleep


im bored lahh. satu myspace aku selongkar still tak ngantok. even my cat cant stay awake with me. &&im starting to miss my Domokun :) cant help myself when ever im around him or thinking of him. mmg ade something wrong.haha. anyway, mcm biase gemok tetap gemok&looser. dump jela bini hitam plus indon kau tuu. nnt ank kau jugak yg buruk. nnt ank kau benci mak die plak cause mnjd punce ke hodohan die.haha. sumpah aku takde keje nih.
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment