tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

19.8.09

protesting against

huh.ari nih nk lari dri clss tmbhan tak lepas cause ustaz yg ensem yg juge ex skandal aku dah terpacak dpn gate awl2 sblm bdk bdk kuar clss pun.haha. pandai tol lah ex aku nih. tuh yg aku chenta die lbh.haha. esk pun tak blh lari cause ade sjrh and agak penting cause teach nk bg kertas ramalan trial. terrrpakse lahhh.

&aku terbace lah status mood si jantan keparat tuh. die berkate bahawa konon nye die disyaki denggi.haha. knp bkn sifilis woi? kaw lbh layak kot.haha. takde function pun kaw bg taw. kalu kaw mampos pun lg bgus kot. and about ur solo stuff. haha.aku sebgai pendgr lah kan,rase lgu kaw sume suxx. aku rase dri dlu lg aku complain yg lgu kaw sume jiwang karat nk mampos. tukar la gengre. tak sedap kot. keyboard nyaring like shit je. bajet kaw misha omar lah?haha. ur music stuff wont take u anywhere la. its not going anywhere. thats why aku kate kaw tak matang. kaw ske wat bnde takde hasil or kepuasan. kaw lg dpt kutukan ade ar. tuh tak pikir pjg name nye.pikir nk market or glamer je. cermin lah diri kaw tuh. dah ar gemok. naif. tak berpijak kat dunie nyate pun kaw. pastu when everything falls apart,mule lah kaw slh kan someone and panicing at the disco kaw tuh.u were never calm when having or handling u problems. pls lah wehh. fucking GROW UP&GET A FUCKING LIFE.
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment