tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

16.8.09

6 day to go

HAPPY UP COMING EX ANIVERSARY
bgus.bgus. by the time hari tuh tibe,aku dah ade life baru, azam baru, bf baru&matlamat yg lbh luas. and aku harap life kaw hancur:) aku harap kaw break dgn die. aku harap die tipu kaw. aku harap kaw tak kan penah dpt g further study kaw tuh. aku harap hidup kaw merempat. tak de life. aku harap kan famili kaw pandang rendah kat kaw. &bile sume tuh dah terjd,aku harapkan kaw dtg balik kat aku merayu rayu so that aku blh pijak muke kaw&reject kaw mentah mentah biar kaw sedar dri kaw tuh sape. sblm ni kaw happy happy kan?well,maybe tuh hari kaw,nnt dtg plak hari aku. im looking foward..

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment