tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

12.9.08

life

haha.leh lak smlm kat skola cikgu aku kate aku nie cam kerang busuk time kne mrh.=) standet lah tuh,xkan nak nanges kot.katenye aku slalu tny soklan x logik kat dlm klas.hee.. ape gne nye blaja kalu x menanye=) aku rase aku nak jd seorg penulis buku someday.and seorg chef yg memiliki sebuah restoran exklusif&&catering bertaraf 5bintang.huhu.tp pekerjaan yg gempak2 tidak akn bermakne tanpe seorg bakal suami disisi.huahahaha.aku perlu cri yg bergune,bertanggungjwb,berakal,beriman wlau sedikit pun&&mesti sdap dipelok(=.aku bayangkan mase dpn aku sgt cerah.aku tinggal disebuah banglo luas 1 tingkat yg dibine diatas sebidang tanah yg kami berdue beli bersame.pastu aku nak bele kucen kat dlm umh!byk kucen!aku nak kucen parsi&&siam.pergh..cumel dowh kucen2 tuh.memiliki sebuah BMW&& aku nak sgt toyota alphard yg besar coz lenyek org pun x rase(=.skang aku ingin start menulis sebuah novel tp aku still x taw sameade nak tlis mcm diari ataw kisah remaje.huih.aku xtaw knp skang aku ske menulis.kadang2 kat skola aku wat sesi berite tgh ari aku sndri kat klas based on true gossip.haha.aku ske menulis ayat2 yg medlm maknenye.huh.and another thing,my ex ptg td yea yea kate nak dtg.i hope he doesnt.he's so kampong like.sejak break prangai die mkin wat aku meluat arh.totally lain,dlu agak normal pranaginye skang da cam tahik jerk.maybe die pkir die wat prangai cam tuh buleh wat aku dtg kat die blik kot.sorry arh weyh..not gonna happen in a million years.aku da berusehe mintak clash and dah ade bf bru yg amazing gler,xkan aku terpikir langsung utk pegi blik kat koh.i'm happy with my life,my new soulmate,my loyal true fwens,my new ambition,my new amazing imagination of my future&&my super new cool attitude which is feeling kebas.hehe.my life is fine,fun,fucking fantastic lah.
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment