tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

9.9.08

bln ramadhan

bln nie lah yg pling mengtension kan aku.correction 10 kali utk history xde perkembangan dri mgu lps.komsas lg arh x yah nak aku terangkan bku nye x pnah tinggalkan meje aku lbh dri 1meter apetah lg nak bwk blik umh.aku nak start buat tp rase berat&&mlss glerr.hish.byk nye setan kat aku!!bkn makin rajin tp mki mls ade lah!mkin byk kne mrh!mkin byk bnde jahat aku wat!ape larh masalh aku nie eh.seriously arh sejak break tuh aku bru terase aku da berubah wlaupun die dri bln lepas da kate aku dah berubah.kate nye sejak aku dpt mto tuh.huh.pasal mto pun nak kate aku berubah. aku rase aku mmg dah berubah tp definently bkn sebb mto.mmg lah because of mto tuh aku dpt knal lbh byk org.blh spent time lbh dgn kwn2.transport ade maa..&&yg pling penting because of mto tuh jugak aku dpt knal teddy.tp mereke sume bkn sbb knp aku berubah.aku xtaw knp aku berubah.its like i dont feel a thing.aku rase numb sgt2.aku just ikot je rentak yg comfort bg aku.because of perubahan nie jugak aku break dgn die.because i dont feel a thing.kat dlm klas pun same.org len sebok2 wat kje,aku dok temenung jauh ke london.dieorg sumer mrh2 aku.just because aku x bersusah payah cam dieorg.so what?biar la aku goyang kaki sorang2.aku x terase cuak pun lah ttg kje tuh.serious shit i dont feel a thing!just a tkot kang ader org will rase terpinggir kalu2 aku just bwk dri sorang2.aku rase empty sgt.i dont care about anything else.
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment