tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

13.11.11

azam baru di semester 4

haishh lately aku runsing sangat sangat about beberape masalah. masalah pertame, kulit kaki aku kering lahh. aku dah cube pelbagai produk. aku siap beli palmolive, a loofah, a body scrub untuk hilangkan kulit kering tu tp macam makin teruk je. hewhew runsing nye saye.

masalah kedua, result aku. segan lah nak oyak kat sini secare detail tapi senang kate, teruk lah jugak sampai aku tak senang duduk kat rumah ni. selalunye aku tak kesah sangat pasal result or pelajaran. tapi result yang macam ni dah macam nak menghine aku tahu tak??! i know myself lah, i know that im not that stupid. maybe aku tak pernah dapat result yang best best macam yang lain but tak de lah sampai tahap macam ni. tension tahu!

masalah ketiga, my relationship with faez have never been this deep in a shit hole before. beratnanang doh. tak banyak lah yang aku boleh ulas tapi senang kate teruk lah.

akhirnye, untuk aku melegakan rasa tension tahap gile beruk ni, aku memilih untuk membeli dan membeli. sebab,bila aku dapat something yang baru, aku akan rasa gembire sangat sangat. and selain dari membeli, aku jugak tak lupe yang hanye Allah sahaje yang boleh menghilangkan masalah masalah aku ni. alang alang dah nak start semester baru bersame duit ptptn kan :p and i've learn my lesson lah. mmg terkene lah jugak penampar dari hidup. start sem baru ni, aku akan try improve diri dari ape segi pun. aku akan try untuk lebih dekatkan diri dengan Tuhan. aku akan belajar dengan lebih elok lagi. i'll make sure aku dapat atleast dua A.

enough bout belajar, aku nak memperkenalkan korang kat target target barangan yang aku nak beli.hehe

item item di atas ni aku telah pun beli dari cik aimi baharin.

manakala item item di atas aku dah target kat page roses shop
bakal dibeli lepas dapat duit ptptn nanti :p

yes! bile mood shopping aku datang memang aku bertukar jadi BIG SHOPPER :)

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment