tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

30.11.11

rasa macam melawan takdir

dah beberape hari berlalu sejak hari turning point tu. syukur pada Tuhan cause hati aku makin pulih dan tenang hari ni. aku dah boleh relax sikit. aku boleh berfikir sikit. tapi aku rase macam ada lagi yang bakal berlaku dalam mase terdekat ni. aku dah mula rase that Allah murka dengan kami. maybe thats why semua ni terjadi. maybe because kami dah melupakan Dia :( or maybe Dia nak tunjuk yang si dia tu hanya satu fasa semata mata dalam hidup aku yang masih panjang atau pun Dia nak menguji kami ataupun Dia nak kuatkan lagi hubungan kami.

ntah lah, aku tak tahu yang mane yang betul. yang penting,whatever happens next is probably the best for me. Allah knows whats best for His people. walaupun aku serahkan semuanya pada Allah, tapi tak di nafikan that aku try jugak untuk make sure things jadi seperti yang aku harapkan. dengan itu, aku rase macam aku melawan takdir. but we all know kan, if Allah dah tetapkan macam tu then macam tu jugak jadinya. theres no stoping His plans for us.

aku still akan try usaha untuk kekalkan relationship ni in the same time, aku preparekan diri aku for the worst. hanye Allah shj yang boleh tolong aku sekarang. hanya Dia boleh buat aku tersenyum macam dulu balik.:)
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment