tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

14.10.11

im a happy shiela

kan aku dah cakap, kalau balik ke selangor ni memang jadi macam gampang punye lah. sorry lah if bahase aku kat entry ni agak kasar but nak buat macam mane kan, orang lain nak sangat dengar aku mencarut banyak banyak agaknye.

cerita pertame, betul betul mase aku nak bertolak dari dungun nak ke mesra mall untuk makan and terus ke selangor, ada perempuan ni kacau number aku. name anak dara busuk ni is Ana. cehhh nick name same dengan mak aku pulak tu. Ana ni tibe tibe text aku macam macam. aku tak reply, then dia call aku. terdesak kan? mula mula dia just menyibuk hal aku dengan bf aku. eh perempuan, lantak kami lah nak bertekak ke, bertumbuk ke, its our relationship,not yours. cara aku simple je, aku tak gune pun perkataan yang kotor kotor pun bila aku marah sangat sangat. aku gune perkataan yang menghina aje :p then Ana ni maybe tak tahan kene hina teruk teruk, dia pun tukar cerita jadi lebih bab1, dia claim that theres something special between her and faez. sumpah aku tak boleh bayangkan faez berdating dengan perempuan yang ada ketumbuhan kat muke and berbangse separuh PATI. bahaha.

obviously that girl dah jadi sewel. dia nak gaduh bagai. then marah marah aku. claiming that im super rude. maybe bitch tu terlepas or terlupe beberape fakta penting about situation ni. DIA YANG KACAU AKU. dah lame lah jugak aku bagi dia chance untuk berhenti menggedik. maybe dia tak aware that aku ni tunggu dia buat silap je, then mendapatlah dia setan dari aku. im gonna beat the crap out of her. not because dia menyibuk pasal relationship aku or pasal cunt lebih yang tumbuh kat muka dia tu terlabih gatal. aku marah sokmo dia ni because first, aku racist dengan indon :p haha gurau. yang ni serious, aku benge sokmo pasal dia dah tahu aku tak suke dia and dia boleh lagi tah celah mane dapat number aku tu and text macam macam, siap bagi arahan and ugutan. who the hell do you think you are?? memandangkan this Ana layak setakat kat bawah tapak selipar Flipper merah putih aku yang bersaiz 5 ni, aku akan make it jadi reality lah by melenyek muka foreigner dia tu kat bawah tapak selipar aku. aku akan make sure before aku lenyek, aku akan celup lumpur kat kandang bab1 dulu.

sekian dari amarah saye :)
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment