tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

23.8.11

the end

tak tahu pulak ape yang di kutuk kau tu satu masalah untuk kau. setahu aku, semua bende yang kau mengadu kat partner kau tu takde kene mengene dengan hidup kau. kalau dah habit tu, habit jugak. hello,tak terase pun terkene ape ape. and tak payah la nak buat drama,konon nye kat partner je hang boleh mengadu masalah. kat kawan kau pun kau cerite bende yg same.

minyak moto?haha baru sekarang terase mcm kene isi minyak byk kali? dah rase lame dah. and fyi, mmg kau kene amek aku pun since that kelas kau pagi aje. kalau tak nak susah susah amek aku, pergi la kelas naik van. tak kan lah kau nak jalan kaki kan? and yeah mmg parents aku ni byk duit, so kau boleh lah biarkan je moto aku kat tepi jalan without mangge tayar dia.

masing masing pun dah happy dengan life masing masing kan. move on jelah. aku pun dah takde dalam life kau. pandai pandai lah jage diri.pandai pandai lah nak hidup.kau pun probably lebih happy after this. dah takde dah aku nak menyusahkan hidup kau tu sampai konon kononnye kau terpakse mengadu macam macam kat partner kau. its a win win situation. my life is much better now surrounded by classmates. my life is better without hearing all those stuff from you.
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment