tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

30.7.11

tutorial yg patut di ajar.kalau ada, gua respect same lu :)

  1. tutorial macam mane nak buat autosilent for mp3 player each time bukak blog orang instead of autoplay je.nak menggile aku bile tengah blogwalking and stalking and in the same time tengah layan movie kat lappy, tetibe ada lagu pelik pelik keluar. lagi lagi kalau love song. nak mencari player dia bukan mainlah susah. kalau boleh nak hidekan terus maybe.
  2. tutorial macam mane nak auto kecikkan saiz gambar dlm blog orang. dah jadi kegilaan budak budak zaman skang gune DSLR. kalau ye pun, bile nak upload dlm blog tu, kecikkan la size. untuk student yg dah elok elok gune broadband 24hours berlampu biru(laju) macam aku ni pun berjanggut tunggu utk tengok gambar gambar korang yg cun melecun tu.
  3. tutorial cara cara utk tidak sesat dan tenggelam dlm edit HTML blog sendiri. aku ni selalu jugak nak ubah macam macam tp macam ne aku nak ubah kalau aku pun tak ingat aku taruk bende alah tu kat mane?
  4. tutorial macam mane nak buat auto comment/follow. maksud aku, bila ada orang yg baik hati singgah dan comment, aku tak perlu susah susah taip dan cari button follow(yg jugak kadang kadang susah nak jumpe) aku bukan sombong nak tgk blog orang,jgn risau,aku selalu tgk dashboard aku tu.tp aku malas nak mencari bagai :)
kalau salah sorang dari awak awak semua ada tutorial di atas ni di jemput share bersame saye :) hahahaha

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

2 comments: