tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

21.7.11

SAYA NAK JOIN BLOGLIST FAHMI DI SINI

terjumpe segmen ni dari salah satu follower aku :) tak ingat lah sape. sorry :)
kacang je nak join bende alah ni, just taruk banner dia kat atas mcm aku buat ni, tajuk entry seperti diatas jugak.&jawab 3 soalan cepumas dari fahmi :p
  1. okay,aku rajin bebenor lah sgt join segmen segmen yg mcm ni,alang alang dah terjumpe tu,join jelah kan?heee
  2. aku asal dari kajang,selangor
  3. baju raye tahun ni colour gold bhai! haha
berikut adalah jwapan aku utk soalan soalan penting fahmi tu.penting lah sgt.haha
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

3 comments: