tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

4.7.11

memang saye shiela jacob obsessed dgn makeup.so?nak belikan ke ha?

adalah orang orang ni kate aku post bla bla bla pasal makeup.so?u know who u are haha aku suke makeup maaa. before this aku suke beli mcm mcm bende merepek and sekarang aku suke kat makeup merepek pulak. tp tak lah asyik pakai bende merepek repek je pergi mane mane. cume berminat belajar je. mcm art lah. memandangkan aku tak reti melukis then aku try lah makeup. selalunye aku belajar dari youtube. mcm mcm aku dapat belajar. teknik pakai mascara,concealer,powder powder kejadah sume. terutame eyeshadow ofcourse. most eyeshadows aku beli dari online shop di facebook. murah and banyak colour. tp kene pilih yg betul betul pigmented lah kalau tak nanti colour tak melekat sgt kat kulit. brand yg blh tahan mcm brand miss rose and manly. others like mascara,foundation,powder,blush aku prefer beli kat drug store je. tp kalau nak beli mascara kadang kadang nak terberak jugak bayar because mahal lah jugak utk student mcm aku. kat malaysia around RM30 nak dibandingkan kat US below 10USD je. malaysia ni agak kaye lah jugak kan.haha. aku sentiase cari teknik teknik utk perfectkan lagi makeup aku. nak elak muke berminyak and bertompok,bentukkan kening kemas kemas without cukur,pakai lipstick dgn kemas. fyi,aku dah tak cukur kening.keep it naturallah bak kate mak aku. and aku tak suke sgt lipgloss because cepat hilang dimamah mase :p so bottom line nye,tak payah lah nak kutuk minat orang. kalau sakit mate membace pasal makeup or blog ni,tak payah lah nak stalking lagi okay sayanggggg ? :) aku sertakan sekali URL facebook akak ni yg menjual eyeshadows yg agak amazing la jugak.

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment