tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

29.7.11

fist time ada anonymous lah :D

terharu lah.haha. pelik kan? terharu pasal blog aku ni tak byk viewer pun tgk tgk ada yg tak dikenali comment. buatkan nampak mcm ada jugak orang nak tgk blog aku :) hehe. thank you lah. ini bukan memerli okay. aku serious ni :) anda pun boleh comment kat entry ini sebagai yg tak dikenali okay. jangan byk cakap,buat je :)
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

4 comments:

  1. itulah kan.haha.kesian sgt blog aku ni baru nak ada anon :D

    ReplyDelete
  2. wah bestnya ada anon datang.... blog saya anon tak pernah pun datang...isk isk isk.


    Hai awak ,nak banner free tak, boleh tengok di sini

    http://azzaazman.blogspot.com/2011/07/siapa-nak-banner-free.html

    ReplyDelete
  3. haha sabar jela ila oi. biasalah manusia ni

    ReplyDelete