tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

4.6.11

19th

beza antare aku dgn kau is that i have nothing but you. &&you have almost everything including me. sekarang kau faham tak knp aku rase mcm hidup aku ni kosong sgt? no!malangnye kau tak faham. kau tak kan faham. kalau lah betul that kau blh bagi anything or everything kat aku kan bagus once in a while. aku gadaikan mcm mcm. mcm mcm! biar aku highlight and besarkan sikit, MACAM MACAM! instead, pd mlm 19th birthday aku ni,aku end up menulis entry pathetic ni. tak pe. tak payah nak kesian or memahami. aku ni dah besar dah. aku blh hidup sendiri pun. its okay. byk lagi bende dlm hidup aku ni lebih penting. aku dah malas dah nak usehekan ape ape dah. aku decide utk biarkan jelah. biar la nak jadi ape pun. penat aku pikir.

yeay!! HAPPY BIRTHDAY TO ME!
yeay! I'M A LOOSER!

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment