tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

27.5.11

this is why i wont easily call a bunch of strangers as friends.

haihh. aku blh sure kan lah that bile aku ada anak nnt,aku tak kan raise dia kat area around PJ,SJ,Sunway& especially KD. mcm mcm jenis budak budak yg jauh lebih teruk sakai dari budak budak sakai di KL yg aku nampak sejak aku keluar dari safe zone aku iaitu rumah aku di kajang :P sgt menyedihkan actually. as if they're rotten on the inside out dah pun,umur masih mude pun kot. wlaupun mereke ni nampak mahal di luar tp sgt busuk didlm. now days,susah nak nampak yg mane ok yg mane tak because rupe and harta jd tmpt menilai btl tak? 

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment