tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

4.4.11

bajet minah sate kajang ps;bkn kedai sate kajang haji samuri yea

tertimbul lak rasa nak berckp pasal sorang bdk perempuan ni. aku dah lame la jugak kenal dia ni.anyway,i cant help to not noticed that perempuan ni punye lah riak pasal harta parent dia. harta parent je, bkn harta hang pun. tak mau lah aku menyatakan name sipolan ni.nanti habis rumah teres ala ala flat aku kene bakar pulakan.dah la rumah aku kecik. gile lah bangge bdk ni dgn rumah dia,ops slh.istana. huahaha.  knp tak melabur duit byk byk tu utk beli bus terus? lg menguntungkan dari segi ruang kan. gmbr gmbr selfpotrait dia pulak tak blh nak blh blah lg pulak kan. bermuncung muncung tambah dgn kulit berkilat, tan ala mcm paris hilton or lindsay lohan tuu. maybe dia tambah glitter sikit kot before 'photoshoot' dia tu kot. kerana ni lah kot Tuhan tak bg hamba Dia riak. nnt menimbulkan fitnah&umpatan. not to mention hatred. tak tahu lah ape yg best sgt tunjuk gmbr gmbr tu semua. maybe mcm tu lah cara dia memuas kan hati dia lah kan. kesian... org sekeliling dia kene ajar dia utk memuaskan hati dgn bende yg memuaskan diri&akhirat. for instance,makan bila lapar,tidur bila penat or membace bila bosan (2/3 drpd tu je yg aku buat :D)
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment