tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

7.3.11


perghh,baru shj habis menelaah buku mandrin. pening aku bace. semue perkataan nmpk same je.haha. tibe tibe rase homesick. perasaan ni lg menaikkan semangat aku utk tukar kampus or ipt. maybe transfer ke segamat kot. blh aku balik tiap tiap minggu.hehe. murah lak tu berbanding kat terengganu ni. aku tak kesah pun pasal segamat tu kat tgh tgh hutan ke ape. asalkan mknan segera aku cukup kat dlm bilik aku dah blh hidup dah :D memikirkan faez lg,bertambah homesick aku jadinya. yeah,aku tahu it sounds lame sgt. but nak buat mcm ne kan, dah faez tu adorable sgt sgt. mcm kene jaga bdk retard kat bwh ketiak aku. i cant just let my baby home alone kan?



yang kat buaian ni adik nye.hehe. rambut semue sepesen je.

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment