tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

13.3.11

hari ahad mmg mcm ni ||

makin hari makin meluat lah rase nye. pasal ni lah aku rase aku kurang kwn perempuan. aku cerewet sgt dgn mereka ni. mereka terkejar kejar nak nmpk perfect di mate org. nak menunjuk that dia ade semuenye. penah pergi sana, pernah buat ini, mudah dpt yg ini. mcm mcm lah. kalau aku dpt kwn mcm tu, kompem dah lame kene bakar kepale dia. tak tahan aku dgn jenis org mcm ni. nak cekik cekik je org tu. yg bajet bagus pun tak tahan jugak. aku tahu lah kau pandai tp tak perlu nak buat org nmpk rendah dari kau. semua org sentiasa belajar jugak. bkn awk sorang je.anyway, di bwh tertera gmbr gmbr ketika aku sedang bosan tgh hari td. class start ptg.

nak try jugak style pashmina tu.mcm syok jee
gmbr kat bwh ni muke aku mcm mak aku pluss adik bongsu aku.haaaaaaaaa



please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment