tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

22.3.11

=_=

kejadian yg ni mebuat aku teringat balik knp aku tak percayekan perempuan bertudung yg nmpk ayu lg alim. alim lah konon. aku pernah kata dulu that 'kalau perempuan tu alim/baik sgt,tak mungkin dia sanggup buat org lain jatuh tersungkur bergolek golek'. btl kan? aku sgt faham akn keadaan dan perasaan kak'S'. honestly,bila teringat balik that aku di tipu by someone yg aku trust more than he deserves tu, blh buatkan aku sebak sikit. sampai sekarang. guys out there tak tahu langsung that they blh meremukkan emotion seorang perempuan dgn senang lenangnye. and ofcourse yg guys tu tak kan tahu or rase ape yg perempuan tu rase. betape kejamnye lelaki apa bila sifat kejam tu btl btl keluar. not much lah yg aku blh buat melainkan tarik nafas dlm dlm dan pendam dlm dlm,berdoa pd Allah utk hilangkan rase sakit tu and ketemukan dgn lelaki yg lebih bagus dr yg sblm tu. Amin.
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment