tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

15.3.11

aku rase sgt tertipu. tertipu dgn impian aku. harapan aku. perasaan aku. segala janji yg di janjikan kat aku. aku suke menyusahkan diri aku sementare org lain hidup dgn gembiranye. aku sanggup semata mata aku percaye kan seseorg tu. kpd sape yg aku percayakan sgt mmg beruntung lah. aku sanggup berlapar pasal kau mean while kau hidup dgn gembiranye. tak pe,biar lah acid dlm perut aku ni memakan dinding perut aku sekali gus blh menyebabkan sakit perut. kalau difikirkan dgn akal yg logik,kau tak kesah pun pasal aku. because kau tak faham betape seriousnye keadaan aku ni. kalau kau kesah dah tentu kau faham. malangnye akal aku sekarang bkn kat dunie logik lg, akal aku dah melilau tah ke mane tah pasal kau. secara dasarnye, kau sebenarnye memberi pengaruh yg buruk ke atas hidup aku. tp aku tetap ignore dan deny. kalau kau betul betul nak jaga aku, atleast tlg lah consider sikit utk gune akal kau yg Tuhan bg tu. dari tahun lepas lg,kau tak pernah dgr ckp aku. memandangkan sekarang aku belajar statistic, jgn sampai aku kaji trend&season/quartile r/ship kite and dpt result yg hampeh sudah.kalau kau bace ni pun bkn kau faham pun nanti. kesian aku.
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment