tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

18.1.11

kenape ha aku mrh sgt?

ni lah sebahagian ceritenye yg semua org tak tahu knp aku mrh benor dgn faez tu. since the last few months, he has been treating me like crap. aku buat slh sejemput pun kene tengking.kene mrh bkn main teruknye. dia tak habis habis ungkit pasal slh aku yg lepas. &&aku dah mintak maaf byk byk byk kali.&& aku merayu utk dia lepaskan yg dah jd&buat mcm biase balik for the sake of this relationship. tapiiiiiiiiiii die still buat perangai tahi dia. dia buat aku ni mcm harta benda dia pulak. aku nak buat ape pun kene tanye. aku nak ckp pun kene ade mase. kalau tak, nnt dia mrh aku cause potong ayat dia. dah berbulan bulan mcm tu. aku sbr jelah. cause aku tahu mmg silap aku. &aku still menyesal sampai sekarang. dah lama lama tu,perangai dia makin menjd jd lak. mcm nak bunuh diri pun ade gak. ada lah jugak a few times aku nak break dgn dia. aku btl btl nak tinggalkan dia bak buang mayat yg diikat dgn batu ke dlm tasik. haha. merapu. bila aku dah buat keputusan aku,dia pulak kate that aku sengaje nak ugut dia. aku buat mcm tu bkn pasal aku nak buat jahat kat dia pun. aku kene pikir pasal diri aku jugak. &&bila relationship kiteorg mcm dah start ok sikit,tibe tibe dia pulak buat hal. nak menipu aku lah konon. kantoi pulak tu. rase meluat aku dulu tu dtg balik pulak. dah cukup byk dia menyusahkan aku. kongkong aku. nak keluar dgn KWN pun tak blh. nak BERKWN pun tak blh agaknye. dah berpuluh puluh kali buat aku menangis. byk kali buat aku campak phone aku berharap agar phone tu rosak&takkan blh bukak balik. mcm mcm tahu takkkk. korang tahu ape pun kan. mmg la kali ni ape yg aku ckp&maki nmpk garang lah kurang ajar lah CAUSE he really deserves this. REALLY
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment