tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

8.12.10

cissdel!

dgr dgr cite konon nye ari ni pun dah blh check result. tp mcm biase lah, web site gov kan lembap. dah tentu tak dpt bukak pun atleast sampai esok. takut gak pasal result ni. tp lbh takut pasal kolej cause kalau dpt yg jauh jauh nnt kene penat mengayuh basikal pulak pergi ke class. leceh btl life dlm kampus. baru nak masuk sem due lak tu. blm sem lime lg. haihhh. tah subject mengarut ape lg yg aku kne blaja tah.bosan btl.

mlm td ade gaduh sikit. bf aku bodoh. mmg bodoh. sebodoh bodohnye. aku plan nak tumbuk muke die time die nak hantar aku ke rumah tp afiq dgn ayam lak ikut sekali. kalau tak, dah perfect dah plan aku and black eye yg die dpt nnt. tu lah kan.untung lah kau.

please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment