tauke

My photo
DOB 5/6/92. an investment analysis student in UITM Dungun Terengganu. i hate catching up,things are moving too fast nowdays.i'd prefer to live in my own constant world:)

bloggers

bile dah datang melawat blog saye ni,tinggalkan lah jejak anda dengan mengkomen entry saye ye:)

22.5.10

well,dah lame plak tak update blog ni. since tgh takde bende nk buat skang then ape slh nye mengupdate kan. bosan ya amat kot. mereka sedang menonton Bayern vs Intermilan. so mmg aku mcm tak de kwn lahh. haha.

lg due mgu hadapan aku bakal mencecah umur 18tahun. weeeee. but time birthday aku tu aku dah kat terengganu sedang bercuti.so, faez dgn aku maybe akn celeb bday aku awl sikit. sedeh sikit. yeah i know. tak pe. for our own good. cause im sure aku akn dpt sun burn akibat terikkan matahari yg savage sgt tu :D so im pretty sure aku tak nak shopping looking like that kan. aku dah try ajak peja skali.maybe die ikt. rakan seperjuangan kan. kami same same harung crowd yg ramai kat ts&bb tu rite. nnt kat arau dah tak blh mcm tu selalu dah jah. untooooong la.

anyway,hari ni blh tahan heaven lah jugak cause faez ade disisi :D allllllll nite looong!:P hehe. haish.aku tgk mate die pun dah kuyu nih. but im still ignoring die cause nk abes tulis blog ni.haha. k la.kesian ank mummy tu.byeee
please do leave your comment and dont forget to like this blog.hehe

No comments:

Post a Comment